Już za dwa tygodnie konferencja Innovation SAR pod patronatem Stowarzyszenia
- In Konferencje
Bardzo serdecznie zapraszamy 24 kwietnia br. do Reduty Banku Polskiego w Warszawie na konferencję Innovation SAR. Konferencja poświęcona jest innowacjom z zakresu marketingu oraz komunikacji. Istotny obszar poruszany w ramach konferencji to edukacja i kreaowanie innowacyjnych postaw poprzez analizę studiów przypadku. Stowarzyszenie objęło konferencję patronatem.
Konferencja INNOVATION 2018
Podczas konferencji INNOVATION pokazujemy realne przykłady innowacji, które w ostatnim czasie zostały wdrożone w marketingu i komunikacji. Edukujemy i inspirujemy do przyszłościowego myślenia o innowacji poprzez przedstawienie najciekawszych case studies pionierskich projektów, nowych idei i niezwykłych rozwiązań. Pokazujemy, że takie rzeczy dzieją się w obszarze komunikacji i marketingu już teraz. Stawiamy na FUTURE THINKING i jego prawdziwe przykłady, dlatego prócz ekspertów i innowatorów z całego świata, podczas Konferencji można poznać także ZŁOTA Konkursu Innovation oraz zapoznać się z innowacyjnymi projektami w strefie startupowej.
Konferencja INNOVATION to studia przypadków, które w trzech blokach odsłonią innowacyjne procesy, punkty widzenia i projekty:
1. COLLABORATION
Przykłady wielkich innowacyjnych projektów, które powstały dzięki otwartemu podejściu do ludzi, procesów i myślenia. Multidyscyplinarne środowisko z wieloma różnymi perspektywami dostarcza nieoczekiwanych pomysłów. Magia innowacji dzieje się właśnie tutaj.
2. ALWAYS BETA
"Postęp jest lepszy niż doskonałość". Wypróbuj, eksperymentuj i pozwól sobie na błędy. Wielkie rzeczy rodzą się z tych nieoczekiwanych rzeczy. Podzielimy się inspirującymi historiami małych i spektakularnych niepowodzeń, które doprowadziły do innowacyjnych rozwiązań.
3. INNOVATION FOR GOOD
Innowacje, które zmieniły świat na lepsze lub zmieniły jakość życia ludzi. Przeanalizujmy te przypadki / historie, w których ludzie / biznes / kraje czerpią korzyści z innowacji.
Prelegentami konferencji Innovation są: Andres Vergara (International Creative Director z McCann Rumunia), Jason Romeyko (Global Creative Director, Serviceplan z Austrii), Edwin Garcia (Dyrektor Generalny w Idea to Beta z Meksyku), Aleksandra Samulewicz (Vice President of Reduced Risk Products w Philip Morris, Szwajcaria), Igor Lutz (Założyciel BBDO w Moskwie), Paulo Areas (Generalny Dyrektor Kreatywny w Ogilvy & Mather w Hiszpanii), Christoph Duscynski (Global Strategy Director w Blue449, Londyn).
Podczas konferencji INNOVATION zostanie także wręczona nagroda dla najlepszego startupu, zwycięzcy projektu Startup Program.
Konferencja odbywa się 24 kwietnia w Reducie Banku Polskiego w Warszawie. Szczegóły dotyczące konferencji można znaleźć na stronie: www.innovation.sar.org.pl
Innovation to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”, stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą konferencji INNOVATION 2018 jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Publicis Media, Blue 449, Life On Mars
Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen
Partnerzy: Masters&Robots, ZFPR, SMB
Media: Nowy Marketing, Stowarzyszenie Top 500 Innovators, My Company, PRoto, GoMobi.pl, Gazeta.pl
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 111 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl
Kontakt dla mediów: Jolanta Stryjczak, PR Manager, Tel: +48 695 827 704, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Źródło: informacja własna organizatora.