06listopad2018

TOP 500

telix.pl - Mamy je w kieszeni, czyli promocje w telefonie

Technologie mobilne, które jeszcze niedawno wydawały się domeną technologicznych geek’ów, weszły na stałe do życia Polaków. Smartfony mamy zawsze pod ręką i korzystamy z nich w różnych sytuacjach. Używamy ich także do jednego z ulubionych sposobów robienia zakupów, czyli polowania na promocje.

– Konsumenci stają się bardziej zorientowani i wykorzystują aplikacje mobilne, by zoptymalizować swoje zakupy, czyli po prostu zaoszczędzić. Szukają informacji przydatnych, które mogą otrzymać tu i teraz, nieważne czy są w tramwaju, w centrum handlowym czy w domu. Jeśli akurat potrzebują proszku do prania, chcą wiedzieć nie tylko to, czy w danym sklepie jest akurat promocja, ale też porównać ceny między sklepami – mówi Michał Pajdak, Business Development Director z Promocje w telefonie, laureat Top 500 Innovators, absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley.

W raporcie Generation mobile 2014 czytamy także, że odsetek osób, które deklarują, że nie używają smartfonów do zakupów spadł do 30%, czyli aż 70% z nas używa urządzeń mobilnych w procesach zakupowych – dodaje Michał Pajdak z Promocje w telefonie. – Mając to na uwadze, ważne jest, by sklepy zweryfikowały swoją strategię marketingową i dały klientom to, czego ci poszukują. Czyli gazetki nie w skrzynce w bloku, a w smartfonie.

Czytaj więcej na telix.pl